Tattoo's

Sabina är min privata tatuerare! Idag har jag skaffat mig 4 tats!
30 Seconds To Mars grejs <3
Koifisk
Noter
Barbapappa (den röda med keps, vet liksom inte vad den heter)
Det var feta tatuerarstudion i mitt kök!
Fast det var såklart med mina textilpennor. Men åå vad jag vill ha en tat! Sen en piercing skulle inte vara helt fel. En på högra sidan av läppen, nederläppen asså. Undrar om det skulle vara snyggt på mig. Skulle jag ens våga om jag FICK!
Sen imorgon ska jag träffa mina tjejor igen! Och imorgon blir tatuerarsalongen en skönhetssalong! ansiktsmasker och sånt kul. Sen ska jag nog färga håret lite ljusare. Jag vet att jag typ passar bättre i mörkt, men nu vill jag prova nått nytt igen höhö. Jag tröttnar snabbt på mitt hår. Jag har ju ändå haft ett par färger svenne färgen, blondt, grått (misslyckad färgning bara), rött, brunt, svart. Så nu ska jag kanske satsa på typ min vanliga färg igen, jag e liksom ganska sugen på att ha ljust hår igen, lite sådär sommar fräscht!
Någon som tycker till om hårfärgen? Innan jag gör nått dumt liksom haha.
Tjinga och god natt!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0