Nemen Hej

Idag vaknade jag i Solna, spännande eller hur? Sen så tog jag tåget till täbyC där jag träffade Saruuw för vi skulle leka. Sen så drog vi hem till mig, hemma hos mig så lagade vi en fin lunch. Makaroer och köttbullar ftw!
Sen drog vi med min mamma till kista, hon ville ju inte åka ensam. Så vi lekte lite gangstah's där. Och på donken kände vi oss inte riktigt hemma, Haha.
Sen så fick vi skjuts till Gustav där vi kollade på en halv film och sen massa youtube videos, skojsigt!
Men nu ska jag sova lite!
info: Bilder kommer att komma sen, när jag kan sitta vid min egen data ^^
Tjinga!


Kommentarer
Postat av: mickispickis

okej, låter kul:) idag är det klarblå himmel här hihi, å imorse fick jag reda på att jag kommit in på sthlms fria gymnasium!! är jätteglaaad:) <3

2008-08-04 @ 11:15:29
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0