Ganska så jättejobbigt.. och vissa bra saker

Don't drink and drive dag i skolan idag. Kollade på film, som var fruktansvärt hemsk. Såklart börjar jag gråta, tänker på saker och framför allt att jag inte kan se mina vänner gråta, då börjar jag också gråta. Men som tur är så kan vi trösta varandra. Bäst! <3
Sen så var jag och Sara och fixade så vi har web istället för idrott och hälsa... Då får vi ha Per som typ är bäst!
Sen nu har jag gjort klart mitt rum (Kommer före och efter bilder någon gång i helgen) och imorgon ska jag och pappa köpa färg, jag ska måla om! Malin är glad Malin. Så på söndag ska jag iallafall börja spacka lite och sen ska jag börja måla. Det kommer att bli så perfekt, sen måste jag nog dra till ikea också och köpa 2 små fotöljer och gardiner. Jag kommer för en gångs skull trivas i mitt rum!
Tjinga!

Kommentarer
Postat av: tess

bäst :D du å saruw var helt klart bäst :D ni behövdes verkligen :D tur de inte tog hallelulia för då hade det varit hel kaos..

2008-08-29 @ 22:22:00
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0