A new day

Idag har jag inga planer, förutom om jag, Sabina och Sofia ska åka till Verras land, men det känns inte riktigt som om vädret tillåter det.
Så idag ska jag nog bara slappa! Om inte nån slår en pling spåklart.
Eller jo jag har en plan, jag ska hämta syrrans nya skor på posten. Spännande! Fast det blir nog lite senare.
Just nu är jag galet sugen på att leka lite i photoshop och ladda upp bilder. Men jag måste vänta tills lördag eller söndag. För då kan jag sitta vid min data igen! Min fina dator som är snabb och där ljudet fungerar! Och då kan jag fixa det nya avsnittet av The secret life! Woop Woop. Men den som väntar på något gott!
Sen måste jag säga att det går bra för bloggen nu, så jag måste Tacka er alla! <3

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0