Tråkigt på högsta nivå

Idag skulle det ha blivit lazer game och hard rock.. Men det sket sig totalt! Men imorron smäller det! wohoow
Så idag har jag inte gjort nått, fotat lite typ, och lyssnat på musik ALL TIME LOW! haha
Inte så kul men jaja.. Man kan inte alltid ha kul.
Igår var det inte heller kul, så jag bombade Sabina med sms! haha och hon var på fest med massa roliga människor... Hur kommer det sig att jag aldrig är med på fester där det är roligt folk?
Som den där festen i djursholm som jag ville vara med på, men nej nej då hade jag börjat skolan! Men jag låtsas som om jag var med (a)
"Men du vet på den där festen i djursholm?"
"Aa den festen när jag satt i garderoben?"

Hahah jag ville ju vara med, så varför inte säga att jag satt i garderoben?

Snart är det nog middag också, det ska bli gott...Sen så märkte jag precis nu på sekunden att jag är supersugen på Coca Cola!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0