SOL SOL OCH MER SOL!

Fy vad det är mysigt med solen! Har chillat i solen idag och igår, Tess och jag schteker nog mest ^^ ... Men vi borde kanske ta det lite chill med solen haha!

Idag är det FAME, det ska bli skojsigt! Och just nu tror jag att jag väntar på att Sabina ska ringa haha .
Sen ska jag även hitta mina "rockskor" som jag kallar dem.
Idag hade jag ju mina grööööna byxor haha! =D första gången de fick vara med i skolan.

Och vet ni (jag freakar)!
Jag öppnade internet (thirtysecondstomars som startsida.. Såklart!) och där står det att de ska komma till Europa! Jag fick tårar i ögnen redan då ^^... men det stod inte att de skulle komma till Sverige, men de stod att det skulle komma fler datum.. Ni kan Fethaja att jag ska gå då! .. Och om det kommer till finland eller Norge så ska jag fan också gå! Det är ju inte ens långt liksom :P får bara hoppas på att mamma eller någon annan vill åka haha .

Kommentarer
Postat av: tove

Jaaa :) Malin hade gröna byxor, GRÖNA :D fyffan va tuffa de var :D

2008-04-24 @ 18:32:21
Postat av: Mickie

jag var med när du köpte dooom!! haha, sååå fina:)

2008-04-25 @ 18:36:36
URL: http://wurtz.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0