Dagens

Idag var jag och Sabina i TäbyC och jag köpte lite grejs
Hårfärg
T-shirt <3 haha
Rouge
Kerrang!
Glass och Hamburgare ^^

sen drattade vi hem till mig och färgade håret, det blev bra, liiite mörkare än vad jag har nu.. Men det funkar! Utväxten försvann iallafall!

Sen fick jag ett sms av Gandeborn där det stod "Hej har du hittat godiset i din brevlåda?"
Eftersom det handlar om godis så går jag ut direkt, och där va den! en påse med svartröda dödskallar *smask*
Men jag visste inte varför jag hade fått dem, så jag smsade och fick det lätta svaret "Jag glömde din födelsedag i october"
Men som man säger bättre sent än aldrig! Hahah

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Uff, nice med godiset där du! :D
och hoppas jag får se tishan snart, den är säkert fett fräääään :D:D:D:D ^^
jag så en skeeetschnygg t-shirt idag på teve som jag vill ha ;

2008-04-05 @ 21:19:21
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0