Checkpointdag

Japp ledig idag, hade lagt upp en plan. Men den sket sig totalt! Haha
Skulle gått upp någolunda tidigt, fått skjuts av pappa till skolan, sprungit in i skolan och hämtat mina papper, springa ut till pappa igen, åka till täbban och köpa hårfärg och sen ta bussen hem. Och sen på kvällen skulle jag ha färgat håret med hjälp av Sabina.
Men nej nej.. Fröken jättemorgontrött passar på att vakna vi klockan två! så planen gick i kras.
Sen skulle jag plugga idag, men har jag gjort det? NEJ!
Men nu funtar jag på att gå och duscha och klä på mig så att jag känner mig piggare och kanske ta en promenad eller sätta mig ute, trots att det inte är nått superväder nu.
Men fan nått måste jag ju göra idag!
Så det blir dusch, kläder, kanske sätta sig ute och plugga på om sveriges statsskick?
Jaja får se senare ikväll hur det går... Sen kanske man ska börja med personbeskrivningen? haha måste bara hitta papperet om det

Jaja VårPussar till er alla!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0